גישה. שירות. תרבות.
- Lilach Moller
- 14 בספט׳ 2022
- זמן קריאה 1 דקות
ברקע תפאורה שמיימית ו'הכל כלול' בולטת במקסיקו של 'פוסט קורונה', מיומנות שירות אחרת. מותאמת. כשאתה מחייך אנחנו מחייכים אליך. כשאת מחייכת אנחנו מחייכים אליך. הסיכה עם המשפט הזה מתנוססת לצד השם של כל נותן השירות. במהלך חופשה משפחתית היועצת הארגונית שבי, התעוררה והתחילה לשאול מה אומרים לי בעצם. מהו המסר המרכזי ? אנחנו תלויים בך? אתם רציניים? בעולם שאני מכירה חיוך של נותן שירות הוא 'הפנים' של הארגון. החיוך הוא חלק בלתי נפרד מהשירות.
אבל
במקסיקו , של יולי 2022, החיוך עדיין מכוסה במסיכה. אז איך נותנים שירות איכותי בלי כלי כל כך מרכזי? מגייסים אותי כלקוחה . המסר המשתקף הוא הפוך! כשאת מחייכת אני יודע שאת מרוצה, כשאת מחייכת יש לי יותר דרייב לתת לך שירות, כשאת מחייכת את מדביקה אותי בחיוך שלך. זווית ראיה מעניינת והגדרה מחודשת ל'לקוח במרכז', בנקודת מפגש בינתרבותית.
וזה מיגל, בריסטה. אוטודידט שמצליח למגנט אליו לקוחות עם מסיכה ועם הקדשה אישית מצוירת בקפה.


תגובות